piatok 29. novembra 2013

Vivienne...

Myslím,že je každému známa.Svetová módna ikona-rebelka Vivienne Westwood(ová).Britská módna návrhárka,ktorá aj napriek pokročilému veku ostáva verná svojmu extravagantnému výzoru.Každá jej módna prehliadka stojí za pozretie...Veľmi ma baví jej kreatívne zmýšľanie,ktoré sa odzrkadľuje na jej práci a schopnosť,ktorú ozaj nemá každý módny návrhár/návrhárka-nenútene zaujať.Myslím,že ona je presne ten typ návrhárky,ktorú buď milujete (a zožerete jej naozaj všetko :)),alebo ju ozaj nemusíte kvôli jej extravagantnosti...Ja som ten prvý prípad..A čo vy?



Kto aspoň trochu sleduje jej tvorbu,určite pozná aj túto stránku http://www.viviennewestwood.co.uk/
Ja som si v shope vybrala pár vecí,ktoré sa mi najviac páčia,no bohužiaľ si ich asi nikdy nebudem môcť dovoliť (noooo,možno raz,keď budem veľká a bohatá :))



















Mrzí ma jediné...že vyrába aj z pravej kože a kožušín,lenže to bohužiaľ v dnešnej dobe asi nikto(možno okrem nej)neovplyvní:(

Odporúčam pozrieť aj túto módnu prehliadku,ktorá je momentálne veľmi aktuálna...







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára