streda 11. decembra 2013

* Winter outfits *

V prvom rade vám chcem poďakovať za prvých 1000 pozretí na mojom blogu ! Som rada,že tie moje príspevky aj niekto číta(resp.pozerá:)) a naozaj si to vážim ! Ďakujeeeem!



Pripravila som si pre vás prvé zimné outfity-už aj s popisom značiek jednotlivých vecičiek :)Vopred upozorňujem,že niektoré značky ozaj nepoznám,preto som názov uviedla tak,ako mi vypísal zdroj.Dúfam,že sa budú páčiť!   

   Coat-W Essential
Jeans-Turnover
Sweater-Wildfox
Scarf-Topshop
Bag-Mackage CARRIE BAG
Boots-Dorothy Perkins
Bracelet-Abro
          

Coat-Uniqlo
Sweater-Timberlan
Dress-Jolie Moi
Trousers-River Island
Hat-Dorothy Perkins
Bag-Roxy
Boots-Guess


Coat-J.Crew Buffalo
Sweater-Uniqlo
Jeans-Vero Moda
Scarf-Shiraleah
Bag-Cydwoq
Boots-Skechers


Sweater-H&M
Jeans-Boohoo
Hat-White Stuff
Gloves-Bop Basics
Bag-Proenza Schouler
Boots-Sole Society



Tak čo? Našli ste si svoj "favourite outfit?" Mne sa (samozrejme) páčia všetky,ale najviac ma vystihuje asi ten tretí.
Na záver vám chcem pripomenúť môj WINTER TAG-ak budete mať chvíľku čas,môžete si ho urobiť.Prajem pekný deň :)

3 komentáre: