nedeľa 26. januára 2014

Januárovozimný...

Ejha,ale nám nasnežilo ! Ako to zvládate? Ja zatiaľ celkom v pohode,len mi vadí skoré ranné vstávanie a cesta do školy v tejto zime...Už sa teším,keď budem mať trochu voľna a pôjdeme sa sánkovať(áno,dušou som ešte stále dieťa:)).Teraz sa ale(bohužiaľ)idem ďalej učiť(štúdium na prvom mieste-"och,áno"). Inak..skúšala som už asi 4x odfotiť outfit,ale zakaždým sa mi niečo nepáči.Aj vy ste s tým mali taký problém,alebo sa to deje len mne? :D

Nooo a mám pre vás ešte pár inšpiratívnych outfitov,ktoré sa hodia do tohto počasia...











Tak čo?Vybrali ste si "ten naj?" Mne sa ich páči viac..napr.1,4,5,7 :)

Prajem pekný zvyšok dňa !

2 komentáre:

  1. Nenávidim sneh a tak navsrtveneé hrubé oblečenie.. Najradšej by som celu zimu bola niekde na Floride .. už nech je jar :)))
    L a - S i s s i

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám radšej teplo,ale tak musíme sa s tým zmieriť,že je zima...a nejako to ešte vydržať :)

      Odstrániť